miercuri, 16 septembrie 2015

Radu Bucataru - Instructor auto
tel: 0747702863

16 comentarii:

  1. Azi 7.octombrie.2015 am obtinut permisul de conducere . Vreau sa ii multumesc domnului instructor Radu Bucataru pentru tot ce m-a invatat . Radu Bucataru este in primul rand un om cu suflet mare, calm, care isi iubeste meseria, gaseste mereu o tactica de a te aduce cu picioarele pe pamant, mereu glumet si cu zambetul pe buze . II multumesc pentru tot ce m-a invatat si cu siguranta imi vor lipsi orele de conducere . Il recomand cu incredere si drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai bun instructor care mi-a fost dat sa îl am! Și am avut destui:))
    Vreau sa ii mulțumesc domnului Radu ca datorita dumnealui, astăzi am devenit șofer! Cred ca este cel mai devotat instructor și implicat în munca pentru realizările cursanților sai. Îl recomand din toată inima!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai bun instructor care mi-a fost dat sa îl am! Și am avut destui:))
    Vreau sa ii mulțumesc domnului Radu ca datorita dumnealui, astăzi am devenit șofer! Cred ca este cel mai devotat instructor și implicat în munca pentru realizările cursanților sai. Îl recomand din toată inima!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un instructor de nota 10, fara discutii! Nu ai cum sa nu obtii carnetul dupa ce ai facut scoala de soferi cu dumnealui! Il recomand pe domnul Bucataru cu cea mai mare placere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai bun instructor, il recomand cu mare incredere pentru o reusita garantata in obtinerea permisului de conducere!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. 23 ianuarie 2017, am obtinut permisul de conducere datorita dl. Radu.Il recomand cu mare incredere,din punct de vedere al calmului,rabdarii si explicatiilor pe care le ofera elevilor sai pentru a obtine garantat carnetul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi 14 februarie 2017 am luat permisul de conducere din prima! Toate astea datorita domnului Radu! Sunt fericita acum si inca nu realizez!Domnul Radu clar este cel mai bun instructor si nu o zic numai eu ci si multi altii! Un instructor calm si iubitor fata de meseria pe care o imbratiseaza zi de zi! M-a invatat sa fac totul ca la carte, sa mangai masina si sa o conduc eu pe ea, nu invers! Inainte sa fiu eu examinata am fost martora iar domnul Radu mi-a zis"o sa-ti vezi adevarata valoare in momentul in care o vei vedea pe respectiva cum conduce". In momentele alea am realizat cate calitati are! In timp ce politistul ii atragea reespectivei atentia, imi dau seama ca sunt aceleasi vorbe care mi le adresa mie domnul Radu. Nu-mi venea sa cred ca am un instructor care este atat de bun, avand in vedere ca cine a pregatito pe respectiva nu era atat de profesional cum este domnul Radu. Cand m-am urcat eu la volan nu aveam in minte decat sfaturile lui. Totul a fost exact cum trebuia sa fie si cum trebuia eu sa procedez in trafic! Am luat din prima si este posibil pentru toti 100% daca au un instructor ca domnul Radu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Înainte de a-l avea ca instructor pe Domnul Bucătaru am mai făcut ore de conducere cu încă doi instructori, așa că sunt în măsură să ofer un feedback cât se poate de obiectiv. Și ceilalți instructori au fost ok, ambii de la Auto Năstase, dar cu Domnul Bucătarul orele de conducere au decurs PERFECT. Nu exagerez, bineînțeles că făceam o groază de greșeli la început și mi le spunea pe toate, mă și certa, dar o făcea într-un mod colegial/părintesc. Are o metodă didactică foarte bună: explică, desenează, exemplifică și tot ce este necesar pentru a se plia capacitatea de asimilare a cursantului. Pentru mine a contat foarte mult faptul că deși la tot pasul făceam greșeli știa să păstreze o atmosferă relaxantă a cursului și glumea mult. Am evoluat foarte mult sub îndrumarea lui, iar înainte de exament am avut, așa cum declară și alții, o sesiune foarte importantă de încurajări. Mai pesimistă fiind și știindu-mă emotivă, nu eram sigură că am să trec examenul, dar știam clar că îmi voi păstra instructorul. Chiar spuneam tuturor că sunt liniștită din punctul ăsta de vedere și că nu am nimic, dar NIMIC să îi reproșez.
    Am luat examenul, nu din prima fiindcă mai dădusem de două ori înainte de a-l avea instructor pe Domnul Bucătarul, dar din prima după el.
    Îl recomand sincer și cred că n-ai cum să nu iei examenul dacă faci școala de șoferi cu el (până și teorie am făcut împreună atunci când i s-a părut necesar)!
    Baftă tuturor și mulțumiri Domnului Instructor!

    PS: (Dacă ajută) Femeie emotivă, 30 de ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt mandru ca am avut ocazia sa invat sa conduc de la domnul instructor Radu Bucataru,am doua ore de cand am luat permisul si tin sa ii multumesc din sufletul pentru rabdarea si devotamentul cu care isi presteaza meseria. Il rezomand tuturor persoanelor care vor nu doar sa ia permisul ci si celora care vor sa conduca in siguranta si dupa obtinerea acestuia. Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Domnul Radu Bucataru este intr-adevar un instructor devotat, calm, rabdator si cu simtul umorului. Ii multumesc inca o data pentru sprijinul acordat si il recomand cu incredere!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Astăzi am luat permisul auto, încă nu îmi vine să cred că am depășit acest pas, pentru a obține ceea ce îmi doream de multă vreme. Totul este datorită dnului Radu, căruia țin să îi mulțumesc din tot sufletul pentru răbdarea, devotamentul și profesionalismul cu care a lucrat cu mine, îmbinând perfect corectarea tuturor greșelilor cu atmosfera relaxantă. Este implicat și devotat 200% în meseria pe care o practică și cel mai important, reușește să transmită informațiile astfel încât elevul să înțeleagă logica acestora, prin toate metodele posibile: teoretic, practic, prin desene, exemple, explicații la tot pasul. Este mai mult decât un instructor, este un părinte, psiholog, prieten, îți câștigă afecțiunea și încrederea deplină chiar din primele ședințe. De ce spun psiholog, pentru că mult din abilitatea de a conduce bine, în afară de stăpânirea cunoștințelor necesare, depinde de psihic și de autocontrol, iar dnul Radu știe cum să te gestioneze și ce metode să aplice astfel încât să depășești toate posibilele emoții, frici și să câștigi siguranță de sine în trafic. Știe să fie serios, incisiv atunci când corectează și totodată reușește să detensioneze atmosfera cu un simț al umorului genial. Îmi vor lipsi cu siguranță orele cu dnul Radu, voi încerca să compensez ascultând Vivaldi când voi fi prima dată singură în mașină, a fost o prezență constantă în timpul orelor :-) Mulțumesc încă o dată pentru tot și felicitări dnule Radu pentru tot ceea ce faceți. Chapeau!
    Îl recomand pe dnul Radu din toată inima!

    RăspundețiȘtergere
  13. Intradevar, o persoana exceptionala prin tot ce reuseste sa realizeze pentru elevii sai! Felul in care explica este pe intelesul tuturor, inzestrat cu multa rabdare si pasiune m-a invatat sa conduc intr-o maniera corespunzatoare si sigura ce mi-a garantat promovare la obtinerea permisului de conducere din prima. Multumesc inca odata domnule Radu!!!Recomand cu incredere!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cuvintele nu pot exprima recunostinta si respectul pentru domnul Instructor Radu BUCATARU - pentru tot ceea ce m-a invatat si ca nu m-a lasat sa renunt cu toate ca uneori dupa sedintele de condus imi spuneam ca soferia nu e pentru mine, ca sunt prea multe lucruri de facut in acelasi timp, ca trebuie atentie distributiva, abilitate de a gandi in perspectiva, capacitate de a lua decizii rapid, indemanare/pricepere, calm/rabdare/cumpatare, viteza de reactie/stapanirea reflexelor, aprecierea corecta a distantelor/vitezelor, s.a.m.d.
    Acum sunt proaspat posesor de permis (mult ravnitul "carton roz")...deci se poate !
    Multumesc din toata inima !
    Ma bucur ca pot sa impartasesc cu voi experienta mea in obtinerea permisului de conducere. Reusita mea si faptul ca azi conduc singur autoturismul personal (~1500 km/1 saptamana), este doar meritul domnului Instructor Radu BUCATARU. Inca odata iti multumesc in mod deosebit si ma bucur ca te-am intalnit.
    Povestea mea cu obtinerea "plasticului roz" este un drum lung si anevoios - o saga care se intinde in cinci volume (examene). Despre prima scoala - nu dau nume - ce pot spune: nepasare si dezinteres in procesul de pregatire care s-au reflectat - in ceea ce ma priveste - in deprinderi formate absolut gresit in manevrarea autovehicului, aveam teama si ezitari frecvente in trafic ori la executarea unor manevre fiind convins ca imi era imposibil sa ma descurc singur in trafic, fara indrumarile permanente ale instructorului.
    Dupa al patrulea examen "picat" eram complet descurajat, resemnat si chiar imi pierdusem speranta ca voi reusi vreodata sa ma descurc singur in trafic, parea o situatie fara iesire. La scoala, doamna secretara mi-a programat sedintele de conducere la alt instructor - dl Radu BUCATARU - pe un autoturism nou Mercedes A160d.
    Pe parcursul orelor, instructorul m-a indrumat pas cu pas, mi-a explicat in permanenta cu calm si rabdare (de multe ori desenand schite detaliate cu situatiile din trafic) tot ceea ce trebuie sa fac si cum sa fac, sa repet anumite manevre pana ma deprind cu ele, mi-a aratat unde si de ce am gresit si cum pot corecta sau preintampina anumite greseli de executie.
    Am capatat mai multa incredere in mine si am observat ca PROGRESAM IN MOD VIZIBIL de la o sedinta la alta.
    In domnul Radu BUCATARU, am descoperit un om deosebit, un instructor pasionat de ceea ce face, implicat si dedicat profesiei, cu o pregatire profesionala exceptionala, este extrem de interesat de o pregatire temeinica a elevilor sai, un om cu un caracter special si o atitudine prieteneasca. De-a lungul intregului parcurs, o sa constatati ca metodele si strategiile lui de invatare si instruire sunt adaptate in functie de personalitatea voastra, iar fiecare sedinta de conducere este realmente o placere.
    Tin sa va spun inca odata ca va apreciez pentru munca pe care o faceti, pentru ca va iubiti si respectati meseria, pentru implicarea, calmul si rabdarea, dar si pentru toate criticile primite - absolut justificate - care isi au rolul lor.
    Mult succes tuturor aspirantilor la obtinerea mult ravnitului permis de conducere. Si nu uitati: tot ce aveti nevoie pentru obtinerea permisului de conducere, o sa gasiti in timpul orelor de pregatire practica cu domnul Instructor Radu Dorin BUCATARU, iar la examen totul sta doar in mainile voastre. Tineti cont de fiecare lucru invatat, fiecare sfat si fiecare replica a domnului instructor. Dupa multa munca si implicare, rezultatele si satisfactia o sa fie pe masura !!!
    Inca odata, multumesc pentru tot ce am invatat, pentru felul in care m-ai facut sa inteleg, multumesc pentru rabdarea de la fiecare sedinta, pentru increderea acordata, multumesc pentru prietenia ta. O experienta de viata minunata, in urma careia am obtinut permisul de conducere.
    Ori de cate ori intreaba lumea de un instructor bun, recomand din tot sufletul unul EXCEPTIONAL ! domnul Radu BUCATARU - un instructor adevarat, un prieten adevarat !
    Succes viitorilor cursanti !

    Adrian Danaila (examen traseu: 13/03/2019)




    RăspundețiȘtergere
  15. Astăzi 21.04.2021 am luat permisul auto cu îndrumarea domnului instructor Radu Bucataru care m-a ajutat să învăț să mă descurc în orice situație în trafic,îi mulțumesc pentru toată răbdarea și sprijinul acordat pe tot parcursul orelor de condus.Multumesc încă odată pentru tot sprijinul și va sunt profund recunoscător.

    RăspundețiȘtergere
  16. Școala de șoferi AUTONĂSTASE înființată în anul 2009, este cea mai bună și cea mai serioasă școală din acest oraș.Această școală de șoferi, știe foarte bine faptul că a conduce intr-un oraș cum este orașul IAȘI este ceva frustrant și deranjant pentru dumneavoastră, de aceea, această școală de șoferi, vă oferă cea mai bună combinație între învățarea practică și profesionalismul instructorului care o să vă ajute să vă descurcați în traficul acestui oraș, precum și o solidă pregătire teoretică complementară din partea profesorului de legislație.

    De altfel, această Școală dispune de instructori cu multă experiență în acest domeniu, cu mult calm și răbdare. Dacă alte școli de șoferi au un program fix, la aceasta școală de șoferi programul este flexibil, in funcție de cursant. Nu-i așa ca va doriți acest lucru? De asemenea ,aici toți instructorii vă respectă și vă oferă șansa de a obține ceea ce vă doriți, permisul de conducere din prima incercare.

    Scopul școlii de șoferi este de a oferi servicii de cea mai înaltă calitate, astfel încât cursanții să fie foarte bine pregaătiți, atât teoretic cât și practic, să poată obține permisul de conducere și să conducă fără emoții într-un trafic din ce in ce mai aglomerat.

    Un instructor auto riguros, atent la detalii și organizat, care pune accent pe disciplina elevului la volan și pe conducerea preventivă, poate fi caracterizat, pe scurt, unul dintre cei mai experimentați instructori de la Școala AUTONĂSTASE.

    De cele mai multe ori nivelul de pregătire și dedicația instructorului auto sunt factorii decisivi în ceea ce privește rezultatele elevilor la examenul pentru permis. Instructorul este cel care formează viitorii șoferi,din acest motiv este extrem de important ca viitorii șoferi să aleagă școala nu doar în funcție de recenzii sau rata medie de promovabilitate, ci și în funcție de recomandările pe care le are fiecare instructor în parte.

    Vă așteptăm la școala noastră cu mult drag. ȘCOALA AUTONĂSTASE

    RăspundețiȘtergere